Veškeré případné reklamace zasílejte na email: macosystem@seznam.cz
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Tento reklamační řád je zpracován v souladu s ustanoveními zákonů č. 40/1964Sb., č. 513/1991Sb. Ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „zboží“) nabízené prostřednictvím internetového obchodu
I. OBECNÉ PODMÍNKY REKLAMACE
POVINNOST KUPUJÍCÍHO
Kupující je povinnnen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.
Pokud je zboží dodáno přepravcem s poškozeným obalem a má-
O tomto faktu nás prosím neprodleně informujte.
ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci a to:
–
–
Kupující je povinnen uvést:
–
–
–
POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dní a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak. Do této lhůty se nepočítá nutná doba pro odborné posouzení vady.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, ode dne následujícího od uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
II. UPLATNĚNÍ REKLAMACE V ZÁRUČNÍ LHŮTĚ
VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době.
Ke každému zboží je přikládána faktura sloužící zároveň jako dodací list, která může sloužit zároveň jako list záruční.
Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy je zboží přebráno od dopravce.
Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel-
Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Délka záruky je 24 měsíců, pokud není uvedena doba delší a začíná se počítat ode dne převzetí zboží kupujícím.
Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Dojde-
Pokud kupující v rámci reklamace zasílá zboží prodávajícímu, je v jeho vlastním zájmu, aby bylo zboží řádným způsobem zabaleno a nedošlo tak jeho manipulací při přepravě k poškození, jež by se nedalo v rámci reklamace uznat.
Jakmile bude reklamace vyřízena, prodávající bez zbytečného odkladu vyzve zákazníka k odběru zboží, či jej předá přepravci k odeslání na adresu zakázníka.
Zákazník se také může dotázat na aktuální stav reklamace telefonicky či emailem.
Nárok na uplatnění reklamace zaniká v těchto případech:
–
–
–
–
–
–
PRÁVA PLYNOUCÍ ZE ZÁRUKY
Spotřebitel při uplatnění záruky má.
1) jde-
2) jde-
3) jde-
4) jde-
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Po uplynutí 24 měsíční doby (není-
Tento reklamační řád je zcela platný pouze pro kupující (spotřebitele) jež jsou fyzickými osobami. Pokud je kupujícím (odběratelem) právnická osoba nebo fyzická osoba-
Prodávající má právo měnit tento reklamační řád bez předhozího upozornění.
